top of page

SPECIALISMES

metro%20CS2_edited.jpg

Gebiedsmarketing

Ruim 15 jaar geleden nog een gloednieuw vakgebied, maar inmiddels niet meer weg te denken in de wereld van de fysieke leefomgeving. Of het nu gaat om citymarketing, nieuwbouw, herstructurering of inbreidingslocaties. Bij DB COM ben je aan het juiste adres voor het positioneren en branden van gebieden.

Klik hier voor een greep uit de projecten.

Participatie

Participatie

Met de komst van de Omgevingswet wordt participatie nog belangrijker dan het al is. Overheden, maar ook bedrijven actief in de fysieke leefomgeving hebben behoefte aan expertise. Hoe kom je tot een juist participatiebeleid? Hoe begeleid je initiatieven vanuit de samenleving? Maar vooral, hoe organiseer je nu echt participatie in de geest van de Omgevingswet? DB COM heeft er een heldere visie over. Klik hier voor een greep uit de projecten.

Projectcommunicatie

Projectcommunicatie

"Make it simple. Make it memorable. make it invitable to look at. Make it fun to read." Deze beroemde uitspraak van Leo Burnett is alleen maar actueler geworden in de huidige informatiesamenleving.

Op zoek naar echt goede projectcommunicatie? Neem dan contact op. Want DB COM brengt (weer) energie in het project. Klik hier voor een greep uit de projecten.

Cafe roken.jpg

Gedragsverandering

Gedragsverandering is niet eenvoudig, maar zeker wel te sturen. Om tot gedragsverandering aan te zetten beïnvloed je de volgende twee assen bij je doelgroepen: 'wil ik het' en 'kan ik het'. Triggers die je hiervoor kunt gebruiken zijn bijvoorbeeld: kennis, ervaren, timing, sociale druk of enthousiasmeren. Voor meer informatie over gedragsverandering neem contact op met DB COM. Of kijk eens op www.communicatierijk.nl/vakkennis/casi. Klik hier voor een greep uit de projecten.

bottom of page